Suzuki SX4
Suzuki kaže da je hatchback SX4 sa pet vrata namenjen ljudima koji žive avanturistički život. Njegova mala veličina daje mu manevriranje i ekonomičnost potkompakta, a ipak ima svestranu svestranost kompaktnog SUV-a.
Sa vozačkog sedišta, visoki krov SX4 i brišuće vetrobransko staklo stvaraju širok pogled koji je otvoren i primamljiv. Prednje sedište je prostrano, a ima i prostora za noge. Zadnje sediste je, naravno, manje, iako je prostor za noge za odrasle adekvatan. Prostor za prtljag, kao što biste očekivali u automobilu sa međuosovinskim rastojanjem od 98,4 inča, je mali.
SX4 je dostupan u dva nivoa opreme: standardni i Sport. U ponudi su i dva opciona paketa. Cene počinju od 14 999 dolara, što ga čini jednim od najpovoljnijih vozila sa pogonom na sve točkove. U standardnu opremu spadaju električni prozori, zaključavanje struje, električni retrovizori, daljinski ulaz bez ključa, klima uređaj, AM / FM / CD plejer sa četiri zvučnika, nagibni volan i aluminijumske felne od 16 inča.
Suzuki sistem pogonom na sve točkove deluje u tri režima preko prekidača na konzoli: pogon na prednje točkove za maksimalnu ekonomičnost, automatski pogon na sve točkove i režim zaključavanja na sve točkove. U sistemu automatskog slanja do 50 procenata obrtnog momenta na zadnje točkove zavisi od uslova. U režimu zaključavanja, snaga ide na zadnje točkove kako bi se olakšala vuča u snegu ili blatu. Preko 36 milja na sat, sistem se automatski prebacuje u automatski režim.
Mogućnost zaključavanja sistema u pogonu na sve točkove neizmerno je korisna u dubokom snegu.
Kabina SX4 je praktična i efikasna. Sedišta su prekrivena tamnom tkaninom, a plastika na konzoli ima prilično glatku teksturu. Unutrašnjost treba biti jednostavna za održavanje čistih brišući je.
Zadnje sedište 60/40 sa sklopivim preklopom naprijed za prevoz tereta. Prostor za prtljag je 22 kubika sa preklopljenim sedištem, ali samo 9,5 kubnih stopa sa sedištem uvis.
SX4 poseduje impresivno snažne kočnice na sva četiri točka. Anti-blokada je standardna, a sportski paket uključuje kontrolu stabilnosti vozila i kontrolu vuče.
Za vozila sa tako kratkim međuosovinskim rastojanjem, SX4 se vozi udobno. Vešanje je čvrsto, ali ne preterano oštro. Auto lepo prati skretanja i oseća se stabilno pri brzinama autoputa. Šesnaest inčni točkovi i široka staza doprinose osećaju stabilnosti.
SX4 je tesan i živahan. Visok krov i mali kombi oblik daju razumnu sobu u vozilu sa međuosovinskim rastojanjem od 98,4 inča, približno kao i mali sportski automobil. Standardni pogon na sve točkove odličan je za loše vreme, a kočnice su prilično jake.