2015 Audi A4 Pregled

Prema onim drevnim dušama među nama, Audi će uskoro primiti poslovičnog bika za rogove i pružiti svojoj A4 liniji potrebno i prilično sveobuhvatno osveženje. Ipak, upravo ono što podrazumeva, neće još neko vreme biti potvrđeno. Za sada, ova srednja, petosedeća, luksuzna limuzina ulaznog nivoa ostaje opterećena pomalo datiranim, mada atraktivnim profilom i suštinski unutrašnjošću koja ipak izgleda kao funkcionalna i nesumnjivo elegantna.

Futuristički gledano, glasinske ispravke ovog višegodišnjeg lidera niše trebalo bi da obuhvate Audijevu novu B9 platformu, koja će se promovisati kako bi povećala stav ove porodične orijentacije sa 4 vrata na nekoliko centimetara u konfiguraciju koja je sve osim Allroad-ekue. Uz to, tvrdi se da špijunske fotografije ilustruju neke spoljašnje šare u koje se ubrajaju veći otvori na zadnjim točkovima, spojler na zadnjem krovu i širi zadnja svetla.

Takođe među šaputana poboljšanja stižu nagoveštaji o priključnom hibridnom trim-u za sledeću godinu A4 koji će navodno izbaciti 306 kombinovanih KS, a postoji i mogućnost poboljšane verzije trenutnog četvorocilindričnog turbopunjača od 220 KS (I4). ponuda motora. Pored toga, reč o 1.5-litarskom izduvanom I4 koji nudi tehnologiju deaktivacije cilindra (gde se 2 od 4 cilindra zatvaraju na brzinama autoputa) takođe je procurila iz zatvorenih vrata na Audi-landu.

Ostaje da se vidi hoće li se sada vratiti ogromnu kabinsku sobu ili ne i da će se relativno neimpresivni 12,4 kubičnih metara prostora u prtljažniku vratiti, s tim da će loše vesti predstavljati značajan pad u već skučenom prtljažniku ukoliko se hibridna verzija baterijskog paketa dovede u stvarnost.

U svakom slučaju, ukoliko se gore navedene promene zaista dogode u ovoj najpopularnijoj Audijevoj limuzini, one će se nesumnjivo dogoditi u kombinaciji sa onim ukrasima koji trenutno obuhvataju osnovni Premium trim, srednji nivo Premium Plus i vodeće Prestige izdanje. Naravno, očekuje se da će se A4 stabilno vraćati sa standardnim pogonom na prednje točkove (FVD), dok bi verzije sa pogonom na sve točkove (AVD) sa punim radnim vremenom, zajedno poznate kao Kuattro trim u Audi-landu, trebale bi biti ponuđene još jednom. Kao što je tradicionalno, očekuje se da verzije Kuattro ostanu u konfiguraciji 40:60 sa zadnjim točkovima dok ne budu pozvani da preusmere snagu sa točkova koji se slijevaju na točkove koji se prianjaju.

Trenutno, u međuvremenu, standardni I4 turbo-punjači sa neprekidno promenljivim menjačem (CVT) u FVD garnituri smanjuju obrtni moment od 258 lb-ft, dok Kuattro verzije mogu da se isporučuju ili sa 6-stepenim ručnim menjačem ili sa 8-stepenim mjenjač automatski mjenjač. Ukoliko se glasine promene u ponudi motora nađu, trenutne procene kilometraže autoputa 24 km / km autoputa u verzijama FVD, 22/32 u iteracijama Kuattro-menjača štapa i 20/29 u Kuattro verzijama sa automatskim remenom nesumnjivo će postati nesporne.

Potražite bilo kakve sitnice i prodore koji bi mogli biti prateći sledeću generaciju audi A4 linije kako biste poduprli takav model trim-flinga kao što su aluminijumske felne od 17 i 18 inča, energetski krov, presvlaka od kože, prednja sedišta koja se mogu podesiti po snazi i dodatna oprema za potpuno napajanje. Takođe se očekuje da se u 2015. godini vide iteracije A4 standardne tempomat i teleskopsko upravljanje nagibnim točkovima, kao i daljinsko otvaranje garažnih vrata i dvozonska klima kontrola.

Viši položaji bi se u međuvremenu trebali vratiti, s tri zonskom klimatskom kontrolom, automatskim zatamnjenjem vanjskih ogledala, memorijom za podešavanja vozača i grijanim prednjim sjedištima, pri čemu će gornja polica Prestige još jednom pokretati prednje i zadnje senzore za parkiranje, kameru za stražnji pogled i glasovno aktivirana navigacija sa MMI.

Očekuje se da će standardna zabava u donjim dijelovima ostati sistem od 180 vata i sadrži jedan CD-plaier, 7 zvučnika, satelitski radio i utor za memorijsku karticu, dok bi Prestige trebao ponoviti standardnu postavku s 14 vrhunskih Bang & Olufsen zvučnika .

Opcije će bez sumnje biti izmeštene i nadograđene za 2015. godinu, mada se očekuje da će se Sport paket, sa sportsko podešenim ogibljenjem i sportskim prednjim sedištima, vratiti kao i Audi Ekclusive Line unutrašnjost paketa sa unapređenom i jedinstvenom kožnom presvlakom i još boljim unutrasnjost.

Zbog značajnih promena u standardnoj bezbednosnoj opremi, potražite 2015 A4 da ponovo zategne kočnice protiv blokiranja (ABS), prednje i zadnje bočne i vazdušne jastuke, LED svetla za vožnju, prednja svetla za maglu / vožnju i retrovizore integrisane. Sistemi bezbednosti pre i posle sudara takođe bi trebalo da ostanu standardno raspoloživi u celoj liniji, kao i daljinski alarm protiv krađe, dok se očekuje da se Prestige vrati sa adaptivnim farovima i upozorenjima na slepo mesto.